Notkea Rotta teki harvinaisen vierailun Arjen Antisankareiden 14.9.2016 julkaistavalla sinkulla

Arjen Antisankarit - Rahatta saa ja hevosetta pääsee (sigisinglen kansikuva)

Rataräpin luvatusta maasta – Espoosta – ponkaisee pinnalle Arjen Antisankarit kokoonpano, tarjoten armottoman kovaa lyyristä tykitystä. Tämä modernia urbaania fuusiota soittava trio tuo yleisönsä kuultavaksi taidokasta riimittelyä, höystettynä kovalla rock-asenteella ja tunnistettavalla omalla raa’alla soundillaan.

Yhtyeen muodostavat räppäri ja vokalisti Antisanteri sekä instrumenteissa ja biiteissä vaikuttava, vahvan näkemyksen omaava tuottajakaksikko, PhonicHaze (J.Haze & Mphonic). Yhtyeen soundi juontaa juurensa syvältä mustan rytmimusiikin syövereistä, yhdistyen Antisanterin akrobaattiseen ja laajaskaalaiseen, lähiötarinoita kertoilevaan mikkityöskentelyyn.

Rahatta saa ja hevosetta pääsee on yhtyeen toinen singlelohkaisu tulevalta samaa nimeä kantavalta kokopitkältä albumiltaan. Tällä kertaa mukaan on saatu myös kova kokoonpano vierailevia artisteja. Raidalla kuullaan Itä-Helsingin lähiöiden omaa sanansaattajaa, Notkeaa Rottaa. Nykyisin tämä listahittejä toinen toisensa perään paukuttavan Atomirotan päävokalistina vaikuttava herrasmies vierailee muiden artistien biiseillä varsin harvakseltaan. Tästä syystä hänen mukaan saamisensa oli tälle vasta ensimmäistä albumiaan julkaisevalle bändille erittäin suuri asia. Notkean Rotan lisäksi raidalla esittäytyy myös espoolaiskaksikko Pikkolo & Jaarli.

Playground Music toimii julkaisun jakelijana.

Olari 21 Musiikki on lähinnä suomalaisen rap ja hip hop-musiikin tuotantoon sekä kustantamiseen keskittynyt levy-yhtiö. Yrityksen listoilla on tällä hetkellä kaksitoista kokoonpanoa tai artistia: A. Luoti, Arjen Antisankarit, BJD, Eino Antiwäkki, Eneyetee, FAM, Hursti & Häkkilä, Jesse Vainaan Varjot, Lähiötyylit, MCP & Kimbo, Opaali ja Tukevat Kukot.